lördag 20 september 2008

Gibson on the road!

Jag börjar bli en rätt berest liten kille!
Jag åker både hit och dit med dag-matte Jenny och Vimla.
Ena dagen fotograferar hon här och nästa dag där. Jag är ju inte så bra på geografi, men Vimla sa att här var vi i dalarna.
Jag är värsta lilla prinsessan...eh prinsen.
Varför ligga på filten när Vimla är mycket varmare?!?!
Det ena stället är konstigare än det andra. Tur att Vimla är sig lik. Vi har det himla gosigt tillsammans!

Vips så är vi nån annanstans i världen. Här posserar jag framför äppelträden.
Jag är inte bara snygg, jag har värsta halsskinnet åxå ;)
Jag går på snyggträning, ser ni hur jag spänner skinksen ;P

2 kommentarer:

Magdalena and Co in US sa...

Ha ha, vilken skön bild som visar den perfekta sittplatsen. En annan RR så klart!

Ginnie sa...

Vilken häfyigt snygg brorsa jag har....kan vi inte ses snart - jag vill busa!!! Nosnos från syrran Ginnie