fredag 18 juli 2008

Laphroaigs vänner!!!


Hej på Er!!!


Idag ska jag till Marie i Onsala och träffa en MASSA kompisar !!! Marie är så snäll och tar mig och Matte och Husse under sina vingar.. Vi har ju så långt till Segersäng och Stockholm så våra träffar blir ju dessvärre mer sällan.. *snyft*

Dock ska vi till pappa Lex och farmor Tina på måndag! Då är det VALPKURS!!! Yippiiii!!
Matte behöver allt lära sig ett å annat... :O)

Tänkte jag skulle presentera några av mina bästa kompisar utöver brorsan Tiger...



Det här är min kusin Viona..!

"Fasters lilla hjärta" säger Matte... Mattes bror och Viona bor i Göteborg och jag var senast idag vid lunch och hälsade på dem på deras arbete! Viona gillar att visa att det är hon som bestämmer.. fast jag passar på emellanåt att provsmaka lite på hennes öron och svans! Det gillar hon inte alls... hehe... :O)




Det här är min kompis Atlas! Han är 9 månader och hur snäll som helst. Jag får bita i hans öron och tunga och allt annat gott skinn som sitter så löst och gott på honom! Han lägger sig bara ner och låter mig bita och gosa! Fast ibland springer han ifrån mig när vi leker och då gråter jag en skvätt och tjurar tills han kommer tillbaka... det gör han ju alltid till slut!
Vi leker ganska så ofta. Matte kallar sig GudMatte till honom... Och Atlas Matte och Husse Tina & Magnus brukar passa mig ibland.. DET ÄR HUUUR KUL SOM HELST!!! Ibland vill jag inte ens åka ifrån dem när Matte hämtar mig!
Atlas har fått mig att ÄLSKA grisöron också! Det är ganska händigt för Matte tror jag när jag är med henne på jobbet.. för då håller jag mig sysselsatt påstår hon.. :O)
Nu ringde Mattes telefon och hon verkar få fart på tangenterna.. Vi ska åka till Onsala nu, men först ska vi till djuraffären och handla lite gott godis!!! MUMS!

Ha en trevlig och busig helg allesammans!

VOV!!!







1 kommentar:

Grace sa...

hej hopp syrran!

kul att bråkas med dig idag :-) jag e heeeelt spak nu o ligger egentligen o toksover vid mattes fötter men jag vakna en snabbis för att skicka en hälsning till dig.

ses måndag ;)

bit i nacken från Grace