söndag 23 augusti 2009

Här har ni mig!







Nu är det varningstext på mig! Knäckte mattes knä i början av juli, men jag ville ju så gärna ta den där bollen när vi spelade fotboll, så jag var helt enkelt tvungen att tackla henne... Men kul hade vi, så länge det varade!
Mattes arbetskamrater påstår att gamla tanter inte skall spela fotboll alls - punkt slut. Men jag har kul med Sebastian, som går ut med mig när matte inte kan.Sebastian är 14 år och alltid trött n& har haft en tjock mössa på sig hela sommaren, men vi är ute och går två timmar varje dag - och när han inte kommer i tid sitter jag och väntar på honom i fönstret!
Jag har börjat lugna ner mig lite och lyder för det mesta. Jag gillar inte alls när andra tikar säger till mig att jag borde veta min plats, så då säger jag ifrån. Simma, det är lyckan & åka båt är superkul. Jag är bra på att vakta också, jag låter jättefarlig när jag skäller .
Ovan har ni lite bilder på mig & ebn av mina favoritkillar, Murphy. Matte har, sent om sider, kapitulerat och investerat i en digitalkamera - hon gillar egentligen bara "riktiga" bilder, vad nu det är...
(Jo, jag har ju Matisse, Attila & Kämpe också, men dem får ni se vid ett annat tillfälle).

Inga kommentarer: